Konstfynd





Förra lördagen tog jag och donnan och besökte
bakluckeloppisen på Täbygalopp. Det är alltid lika kul att gå dit och titta. Ibland förfasas man över det skräp som folk har mage att sälja och ibland kan man göra riktiga fynd. Som denna fina oljemålning från 40-talet, för 50 kronor, som fick följa med oss hem. (Hade vi haft bilen hade även en fin gammal barnstol fått följa med oss hem) Tavlan kommer att bli ett fint bidrag till min konstvägg som jag håller på att skapa här hemma. Tror att den kan bryta av ganska bra i vårt i övrigt ganska så moderna konstsamling. Än så länge är jag inte helt säker på vart den ska sitta, men jag lutar åt köket. Mitt mål är ju att få ett lika mysigt kök som detta. ♥


Kommentarer
Postat av: Tant Johanna

Hej Sofie!

Nu var det väldigt länge sedan jag kikade in här och oj så mycket jag har missat! Stort grattis till er lilla Ebba! Så kul :)

Hoppas att allt är bra och att ni njuter av sommaren.

Kramar Johanna

Postat av: Sophie

Johanna: Va kul att du kikade in!:) ja, det är helt galet va mycket som har hänt! Livet går i 190, men det är bara härligt!:)



Kram Sophie

2011-07-20 @ 12:01:02
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0