Drömkök








Jag fick upp ögonen för detta underbara kök (ni som följer min lilla blogg
känner säkert igen det) för ett par år sedan. När det tillsammans med resterande delar av den i övrigt lika ljuvliga London lägenheten, ägd av stylisten Marianne Cotterill, dök upp i Inside Living. Efter det har jag sett den både här och där i olika tidningar, t.o.m. min duktiga vän och fotograf Idha Lindhag har varit där och fotat för HM Home (om jag inte mins helt fel). Tydligen så hyr Marianne Cotterill ut sitt vackra hem för diverse foto och reklamprojekt. Ingen dålig ursäkt för att få piffa till sitt hem och samtidigt tjäna en hacka.

Själv jobbar jag på att få till ett mysigt kök/matplats i samma anda som Marianne Cotterill’s. Min absoluta favorit detalj måste vara tavlan med den lyckliga bruden. Den skulle jag kunna ge mycket för! ♥


Kommentarer
Postat av: Sara S

Den gör verkligen hela bilden. Skapar verkligen en viss känsla. Man borde kanske våga lite andra tavlor, inte bara estetiskt vackra utan med mycket känsla.

God jul och tack för en fantastisk blogg! Hoppas vi får mer av den 2011.

2010-12-23 @ 07:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0