LivingEtc bloggar



Vintage pictures - Living Etc Mar 2008Bold florals - Living Etc May 2009livingetcMarianne Cotterill's home in Living Etc Apr 2008 3
Some of my favourite pictures from LivingEtc.



Nu är det bara en månad kvar innan vi flyttar. Något som jag verkligen ser fram emot. Självklart kan jag inte låta bli att fantisera om hur vi ska inreda vårt nya hem. Just nu slukar jag allt som har med inredning att göra. Så gissa om jag blev glad när jag fick höra av
Maria (Husligheter) att min absoluta favorittidning, (när det kommer till inredning dvs.) LivingEtc har börjat blogga. Fantastiskt! Nu kan jag få dagliga tips och idéer till mitt nya lilla hem.

My favourite interior magazine LivingEtc have started a blog. Great news for me, now when I’m moving in to a bigger flat in less then a month. I need all the inspiration that I can get.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Så kul med inredning =) ringer ikväll, pok


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0