Lilla My & cowboyen




Okej, jag tar tillbaka att jag inte har shoppat på sistone. Igår kom jag hem med dessa skönheter. Ni som känner mig vet ju redan om min svaghet för cowboy boots. De må vara super heta ena sekunden för att sedan vara totalt omoderna större delen av tiden. Men jag fortsätter att älska mina.

Trots att jag redan har ett gäng så kunde jag inte låta bli dessa. Tycker att de ser ut som om Lilla My's kängor och en cowboy’s boots skulle ha fått barn. Hur härligt skulle inte det vara?! Och vill ni höra det knäppaste av allt? De är inte ens i min stl! Jag får inte ner foten i dessa små 35:or (själv är jag en 38,5:a!). Men jag kunde bara inte lämna dem där högst uppe bland alla läskiga secondhandkläder på Weekday butiken, så nu bor de i alla fall hemma hos mig.

My latest catch, I bought them even though they were too small for me. But I just couldn’t resist them!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh!

2009-09-16 @ 10:36:48
Postat av: Anna Krimskrams

Underbara!

Postat av: PrettyInPink

skitcoola! du får ha dem som prydnad & om du får barn någon gång så kanske h-n får bära dem...

Och ja, jag är sjuk, jävla Dividedsjukan. Vi får alltså boka in den där ölen en annan dag. Hoppas jag kan komma på fredag. Kram!!

2009-09-16 @ 23:08:16
URL: http://prettyinpink.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken tur att de är precis min storlek ;D



Superbra blogg! Blir såå inspirerad när jag läser dina modeinlägg!

2009-09-28 @ 15:41:50
URL: http://annahaegerstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0