Balmain on my wall




Det har varit dåligt med shoppandet på sistone och speciellt under min sommarsemester. Har känt mig rätt oinspirerad i det rådande likriktade modeklimatet. Men jag hittade i alla fall denna vintage postern i Frankrike. Frågan är nu bara vart den ska få hänga. Vi letar ju numera efter något större (trust me, det är inte bara positivt med en man som gillar kläder lika mycket som du själv…), så kanske får den vänta på sin ram till den nya lägenheten. Frågan är bara hur lång tid det tar.

I haven’t done much shopping lately, but I bought this vintage Balmain poster in France this summer.


Kommentarer
Postat av: Weronica - En mammas dag

Så fin! Kul att Du är tillbaka igen!

Postat av: Sara

Håller me, kul att du är tillbaka! Kan du inte visa lite bilder från er lägenhet :-)

2009-09-15 @ 13:34:41
Postat av: Sophie

Weronica och Sara: Tack tjejer, härligt att höra att man har varit saknad! Det värmer!:)



Som sagt, så är tanken att vi ska sälja den här lägenheten och för hoppningsvis sker detta nu under hösten. Just nu har vi målare här för att pimpa upp den lite, så det finns inte så mycket att ta kort på tyvärr. Men jag ska se vad jag kan göra ;)



Mvh Sophie♥

2009-09-15 @ 13:56:31
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/
Postat av: Stina

Vilken fin poster! Hoppas att det löser sig med lägenheten. Trots att vi bytt vår tvåa mot en trea känns lägenheten inte tillräckligt stor, tillräckligt med förvaringsutrymme har vi då inte.

2009-09-16 @ 00:29:19
URL: http://rubia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0