My new red boots





Ebay är allt ett underbart ställe. Där kan man hitta nästan allt man kan önska sig! Dessa röda och sköna godingar budade jag hem där ifrån precis innan bröllopet och jag är mycket nöjd. De är min röda glöd som kommer att förgylla min höst! (Ja, ja, jag vet att jag redan har flera par cowboy boots, men inga helröda. Skor kan man aldrig få för många av, eller hur var det?)


Ebay is a lovely place, where you can find almost everything you want. This gorgeous red boots is my latest catch.


Kommentarer
Postat av: donnasandra

Vilka härliga! Känns väldigt Sophie!

Postat av: Fanny

Snygga! pok

2008-10-02 @ 13:08:43
URL: http://fannysworld.blogg.se/
Postat av: LisaMarie

Rött är härligt och bootsen var riktigt läckra i höstvädret! :)

2008-10-02 @ 14:58:03
URL: http://blablablalisamarie.spaces.live.com/
Postat av: Johanna

Inte snygga! Men annars bra blogg :)

2008-10-02 @ 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0