Färgsnurrig





Tack snälla för alla era kommentarer på mitt förra inlägg,
Stoliga färger! Precis som jag så verkar ni gilla båda färgpaletterna lika mycket. Men tror att jag lutar mest åt 50-tals LA. Trots att det skulle vara härligt med en hallonrosa eller Hermès orange Sjuan stol.

Just nu sitter jag med färgsnurran i högsta hugg och känner mig lite smått frustrerad. För det finns ju som måååånga fina färger att välja bland! Mina funderingar går från att hålla sig till en färgskala, typ grått, blått och grågrönt, till att vilja ha både senapsgult, plommonlila och duvblått. Det är ju trots all sex stolar som ska få färg. Jag får helt enkelt ventilera det hela med min make när han kommer hem. Men jag lovar att hålla er uppdaterade på vad det blir. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0