The Jil Sander dress



 
 
 
Hösten 2010, för att inte tala om förra våren, var jag rätt uppslukad av min lilla babybubbla och avtrubbad inför kommande modesäsonger. Vanligtvis brukar jag sitta klistrad framför Style.com's visningsbilder, men inte då. (Ja, ja, en och annan tidning har man ju visserligen hunnit plöja;) Något som jag däremot tar igen nu, med hull och hår! Det jag suktar mest över måste nog vara Jil Sanders underbara randiga klänning från 2011's vårkollektion. Jag suktar så pass mycket att jag t.o.m. har sytt mig själv en egen, snarlik version i svart vitt. Tror nästan att Jil's 2011 ss-kollektion kan få komma att tävla om min kärlek tillsammans med Balenciagas 2006 höstkollektion. (Ni känner väl igen min lilla Sophie's Fashion-ikon uppe i högra hörnet?) Det är inte illa det! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu blir jag också kär i den dressen. Skulle vara kul att se en bild på klänningen du sydde ;)

Svar: Klart att jag ska lägga upp bild på min klänning. Lovar att fota den så fort jag får tillbaka den från kemtvätten (det va ett trevligt bröllp;) Kram Sophie
Sophie´s Fashion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0