Let’s get tropical!








Det blev ju aldrig någon
Fabulous Friday-outfit igår fredag. Jag hade nämligen alla tjejerna (+ alla småttingarna) i min mammagrupp över på lite ”aw”-bubbel, för att fira av de tjejerna som ska börja jobba inom kort. Urless på vädret och långdragna förkylningar. (Visste inte att februari ändrade namn när man fick barn, till vabuari…) Längtar till våren, värmen och grönskan, så jag låter detta, lite sena, Fabulous Friday-inlägg spegla just detta.

Örhängen: Marni, rund clutch: Jil Sander, byxor: By Marlene Birger, topp: Stella McCartney, sko: Alexander McQueen och solglasögon: The Row. Och allt hittar ni här. ♥


Kommentarer
Postat av: LINDAS

Ah snygga grejer!:)

Postat av: Annelie

snyggt! Mina mammor ska snart atervanda till jobbet och da blir jag "ensam" igen :-S far underhalla mig sjalv sa gott jag kan. Ska bli roligt nar Astrid borjar krypa for just nu ar jag nastan uttrakad om man far saga det som mamma till en 4 manaders bebis :-P

2012-02-26 @ 18:03:23
URL: http://annelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0