Tartan fever



 
 
Någon som kan det där med rutor är Natuka Karkashadze. Älskar att hon vågar mixa och matcha rutorna och ta ut svängarna lite mer än de vanliga flanellskjortorna. Natuka Karkashadze är förövrig min nya style crush, så henne kommer ni garanterat att få se mer av här på bloggen.
 
Btw, testar Blogg.se's ny collagefunktion, Remby. Verkar lite kladdigt och jag är inte helt övertygad (det går tex inte att länka bilderna annat än tillbaka till Remby), så jag fortsätter med mitt Photoshop ett tag till. ♥

Kommentarer
Postat av: Emmie

Cool outfit, lite väl vågad för mig men om du ska bära det där så vill jag bara säga, you go, girl! :)

Svar: Thanks! Ska se vad jag kan skrapa ihop i garderoben;)
Sophie´s Fashion

Postat av: Madame Petite

Vilken himla bra blogg det här!

Svar: Tack va kul att du gillar min lilla blogg. Kika gärna in igen och lämna en kommentar:) Btw, ser att du gillar det där med skor precis som jag:)
Sophie´s Fashion

2012-08-07 @ 16:24:27
URL: http://madamepetite.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så kreativt med rutiga kläder! Vet du om det finns att köpa lågot liknande? Var isåfall?

Svar: Klicka på Natuka Karkashadze så hittar du vart hon har köpt alla plaggen. Men har man inte den stora plånboken, så är jag helt övertygad om att vi kommer få se ett och annat rutigt plagg hos kedjorna i höst:)
Sophie´s Fashion

2012-08-07 @ 17:21:38
URL: http://bridge.blogg.se
Postat av: Maria

Hon borde matcha dem med dessa skor: http://www.sarenza.se/mellow-yellow-myshooz-s1579-p0000062876
och outfiten vore komplett ;)

2012-11-30 @ 14:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0