Drömmar och rutiner







Frankrike var underbart och vi hade vädergudarna på vår sida, mellan 25-30 grader varje dag. Det har visst inte varit så varmt sedan 70-talet, så här års nere på rivieran. Man tackar och bockar. Precis vad jag och min lilla familj behövde. Nu är vi tillbaka hemma i Svedala och njuter av det härliga höstvädret.

Jag och Ebba lever ett ganska inrutat liv numera och på senare tid har det ju varit lite si och så med bloggande. Något som jag jobbar på att få in bland våra (mina) dagliga rutiner. Japp, ni läste rutin. Nyckelordet till en harmonisk bebis om ni frågar mig:)

I övrigt drömmer jag om oändliga resurser för att fixa till och inreda här hemma. Är lite inne på att låta maken och dotra åka till landet själva en helg. Så att jag får gå bananas här hemma med penslar, nål, tråd, hammare och spik. Ska kolla med min bästis Lea om hon är sugen på att leka home makeover med mig. Fortsättning följer. ♥


Kommentarer
Postat av: Sara S

Välkommen hem, kul att se dig blogga igen (yeay).

Riktigt bra ide det där med att skicka iväg familjen en helg och homestylea med hjälp av en vän, får nog vänta till lillan inte späds längre bara.

2011-10-21 @ 21:04:07
Postat av: Marika-mamma till Ellie

Härligt o se att ni är tillbaks!!



Rutiner är det stenhårt här också! ;-)



Kram

Postat av: Annelie

Min bebis ar inte har an, Torsdag ar den satta dagen, men jag hoppas pa nu i helgen :-) hall tummarna och valkommen tillbaka...

2011-10-21 @ 23:22:14
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0