Versace hjärta HM



Versace for HM




Precis lagom till att semestern snart ska börja, så släpper HM sin årliga bomb om sitt kommande designersamarbete. Nästa designer i raden är Versace med Donatella i spetsen (vet dock inte hur involverad nykomlingen Christopher Kane är). Något som jag varken hoppar eller hurrar för. (Med tanke på att det lilla man än så länge har sett från kollektionen ser ut som kort kort, svart skinn och gulnitar. En rätt uttjatad kombo om ni frågar mig.) Men då har jag ju heller aldrig varit ett Versace-fan. Man ska aldrig säga aldrig. Kanske tar jag lillskruttan under armen och köar utanför närmsta HM-butik (17/11) efter att ha sett hela kollektionen (eller så skickar jag lillsyrran som förra gången). För kö lär det ju bli. Jag tror nämligen att det är den här typen av mode som är just vad folk vill ha – sexigt, glamouröst och lite lätt tacky. Eller vad tror ni?

Versace with Donatella will be the next designer to collaborate with HM. Personally I’m not a big fan of the Versace design. But I think it will sell, because this is the type of garments that people likes – sexy, glamorous and a bit of Italian tackiness. Or what do you think?


Kommentarer
Postat av: Annelie

jag tror inte jag kommer koa eftersom inget kommer att passa mig da :-) eller kanske skickar Shirin som kan kopa nat som passar nasta ar :-) Last season, OMG!!!! :-)

Postat av: Fanny

Hur otippat att våra inlägg ser prick likadana ut? Haha, jag och en kompis köar i vanlig ordning ;)

2011-06-23 @ 10:51:12
URL: http://fannysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0