Kreativitetskli








Den senaste månaden har det börjat kliat i mina DIY-fingrar. Efter ett år av graviditet och amningshjärna, så börjar jag äntligen känna igen mig själv genom att min kreativitet börjar komma krypande tillbaka. Eller rättare sagt komma rusande tillbaka. Det är som en fors som har släppts lös och jag har hur mycket idéer som hels! Jag vill måla abstrakta jättetavlor i härliga färger, snickra smyckeskrin i plexiglas, sy gardiner, tapetsera, knyta vänskapsband, för att bara nämna några saker som står på min kreativa to-do-list. För er som inte riktigt har lika många idéer som jag, men ändå vill göra något kreativt så vill jag tipsa om ”
PS I made this”-bloggen. Jag har visserligen skrivit om den tidigare, men det tåls att göras igen, för senast visade de hur man fixar sig ett eget par Dries Van Noten s/s 2011 look-alike-jenas. Check it out vett jag!

The blog ”PS I made this” is showing us how to make our own Dries van Noten s/s 2011 jeans. Check it out!


Kommentarer
Postat av: Karin

underbart collage!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0