Blåa midsommartoner







I skrivandets stund (tack Blogg.se för tidsinställda inlägg) håller jag tummarna för att den batikfärgade linnekjolen från HM’s WaterAid-kollektion som jag beställt har anlänt i rätt storlek lagom till midsommarfirandet. Visserligen har jag gått ner de flesta av mina graviditetskilon, men några envisa hänger jäklar sig fortfarande kvar kring midjan, rumpan och låren. Något som min amningshjärna inte verka ha fattat. Ibland tror jag nämligen att jag ser ut som jag gjorde innan graviditeten. Ett rus som jag verkar ha befunnit mig i när jag beställde kjolen i stl 36… Nå väl, om jag låter min amningshjärna fortsätta att fantisera så skulle jag bra gärna ha ovanstående outfit på mig idag – Midsommarafton. ♥

Topp: Maison Martin Margiela
Solglasögon: Culter & Gross
Kjol: HM WaterAid
Skor: Theodora & Callum


Kommentarer
Postat av: Annelie

snygg kjol, den passar nog ska du se :-)

Postat av: Annelie

skorna finns i blatt med turkos rand ocksa, vill ha dem med :-)

2011-06-24 @ 22:29:05
URL: http://anneliepop.blogg.se/
Postat av: magasinprojektet

väldigt inspirerande blogg du har!



/emmy

2011-06-26 @ 18:07:25
URL: http://magasinprojektet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0