Att vara tacksam




Mälardrottningen – tändsticksask från 1953 – Tack mamma!


Idag tänder jag det fjärde och sista adventsljuset för denna jul. Jag tänker inte ägna en enda tanke åt julhets och konsumtion. Utan jag tänker njuta av min lilla familj och vara tacksam för det fina vi har. Och därför har jag även gjort en liten lista.

Jag är tacksam för:
Min pigga, glada lilla dotter, med den egna viljan.
Min make, som står ut med alla mina galenskaper.
Att vi har golvvärme.
Att min mamma är en sådan som spar på både det ena och det andra.
Att det inte spöregnar varje dag.
Att vi får sova hela nätterna + att jag för det mesta får sovmorgon.
Att vi har så fina vänner.
Min mixer.
Att vi har mor och farföräldrar som ställer upp.
Att vi är friska. ♥


Kommentarer
Postat av: Fanny

Glömde du inte någon nu? ;)

Postat av: Sophie

Fanny: Kände du dig bortglömd nu eller? Oroa dig inte du finns med i mina tankar och i min lilla familj, som näms i texten:)



Kram syster yster

2011-12-18 @ 16:56:45
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0