Bakluckeloppis




De fina peruanska mössorna hade vill alla tre på oss dagen till ära.



Trots att regnet stod som spön i backen från och till, så var gårdagen den roligaste dagen jag har haft på länge. Jag och två tjejkompisar packade nämligen bilden full av kläder, böcker, smink och accessoarer och åkte till
Täby Galopps bakluckeloppis. Wow, vilket drag! Vi hann inte ens börja packa upp innan folk började slita i våra saker. Trots att vi inte hade vädergudarna på vår sida så lyckades vi bli av med väldigt mycket av våra saker och dessutom tjäna en varsin rejäl hacka. So let me tell you, det där med backluckeloppis var verkligen hysteriskt roligt och jag kan varmt rekommendera det. Det var inte min sista gång, det kan jag lova! 

Yesterday me and my two friends packed the car with our old clothes and accessories and went to the flea market at Täby Galopp outside of Stockholm. Even though it was raining the selling was really good and we hade an amazing time! (We all were wearing those lovely Peruvian hats.)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Kul att sälja! ;)

Postat av: fanny

åh vad roligt! du skulle ju tipsat innan! :)



kram fanny

2010-09-19 @ 20:31:05
URL: http://fannyf.webblogg.se/
Postat av: Annelie

Det ar valdigt poppis har i England :-)

2010-09-20 @ 00:27:19
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0