Planer för helgen



Igår kväll blev det plattfall framför teven och Idol. Maken hade svängt förbi Melanders och hämtat upp två portioner av deras härliga fisksoppa och surdegsbröd från Gateau. En perfekt middag för fredagsmys med andra ord.

Idag har jag och min vän Stina planerat in en heldag på stan för shopping och afternoontea på Diplomat. Något som jag har sett fram emot länge.

Helgen avslutas sedan med ett planerat och efterlängtat inköp av insyn- och mörkläggningsgardiner från
Moogio imorgon. Förhoppningsvis tar det inte allt för långtid innan vi har våra plisségardiner på plats, trots att de är måttbeställda för varje fönster (några standardfönster finns tyvärr inte i vår nya lägenhet). Apropå beställda saker – Nästa vecka levereras förhoppningsvis våra nya Sjuan stolar i färgkombinationen LA 50-tal. Å, vad jag längtar

Trevlig helg till er alla!

Kram Sophie♥



Kommentarer
Postat av: Fanny

Mysigt! Själv sitter jag i skolan hela helgen =P

Postat av: Sophie

Lisa: Tack för din kommentar!:) Ledsen att jag inte kommer att publicera den. Men jag och min man har gemensamt beslutat oss att hålla det äventyret helt utan för bloggen. Hoppas att du förstå:)



Hälsningar

Sophie

2010-10-31 @ 09:25:22
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/
Postat av: Fanny

Trevlig helg och stor kram till dig!

2010-10-31 @ 13:00:34
URL: http://fannyf.webblogg.se/
Postat av: LjuvligaCarolina

Hejhej!

Tidsinställda blogginlägg är en ny funktion..tror den kom förra veckan..

Brevid Rubrikraden så sitter det en liten ikon som ser ut som en kalender, klicka där och välj datum och sen tid så publiceras de då istället! Superenkelt och lite roligt att man kan göra de nu!

Ha en bra kväll!

2010-10-31 @ 17:58:35
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/
Postat av: LjuvligaCarolina

Jag håller med dig att man inte kan ge barnet ett namn innan det kommer ut, de kanske inte alls passar att heta det man tänkt sig.. Har väldigt svårt för dom som kallar bebisen i magen vid namnet som det ska heta..Tycker de låter konstigt...Men det är svårt att låta bli att fundera över favoriterna! Mitt favorit namn börjar på just E och det är precis de min man inte gillar. Han vill absolut inte att båda barnens namn ska börja på samma bokstav!



Ha en bra kväll!

Carolina

2010-10-31 @ 21:30:29
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0