Lanvin for HM hiver 2010






Nä, nu för 17 gubbar måste jag ta mig i kragen innan Sophie’s Fashion förvandlas till en ouppdaterad inrdeningsblogg! Jag kan inte nog tjata om det, men jag önskar att mitt dygn hade fler timmar än bra 24 och att min energi räckte till det dubbla. Jag har tex. inte ens orkat bry mig om att blogga om HM’s samarbete med Lanvin. Känner att det finns så många där ute som gör det så mycket bättre, för att inte tala om fortare. Vill ju inte vara en i mängden av modebloggar som sitter och rapar samma info om och om igen. Men nu kan jag inte hålla mig, när jag hittade dessa härliga bilder från
Lanvin för HM visningen i New York. ♥


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag är på plats 06:30 imorrn! Håller tummarna för att alla är på jobbet =P

Postat av: Annelie

wish me luck, ska till H&M imorgon bitti :-) vad tycker du om mina nya Topshop skor? :-D

2010-11-23 @ 00:26:24
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0