Tiga är guld






Kära familj och vänner. Det är varken radioskugga över Kungsholmen eller fel på mobilnätet. Jag har bara fått en förkylning som har satt sig på stämbanden och jag får inte fram ett ljud. Lite läskigt faktiskt. Det har aldrig hänt mig förut - det där med att tappa rösten. Visst har jag varit hes. Men aldrig har jag behövt kämpa för att få fram ett ljud. Så vill ni kommunicera med mig de kommande dagarna så är det sms och mail som gäller.

Dear family and friends. I’ve got a cold which has made me lose my voice. So if you like to get in contact please text message or send me an e-mail.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag som tänkt ringa dej =( Ska du träffa cecilia?? kram

Postat av: mathy

blingar du fortfarande mobiler? :)

2010-03-12 @ 17:59:32
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0