Paketinslagning



Karen Appleton




När jag var yngre var jag alltid färdighandlad när det kom till julklappar innan det ens blev december. Tyvärr är det ett minna blått. Nu för tiden är jag en av dem som allt för ofta irrar runt på stan sista veckan innan jul och svär på att aldrig göra samma misstag igen (stå i kö och trängas med stressade människor i vinterkläder).

I år har jag något så när koll på läget. Har beställt en del saker på nätet, som jag tyvärr inte tror kommer komma fram i tid (ingen avi i brevlådan idag heller…) Men de klapparna jag har hemma ska ikväll slås in, något som jag verkligen tycker om att göra. Matcha snören och papper, fundera ut fina kombinationer och dekorera med både det ena och det andra. Absolut finast tycker jag det är när man slår in paketen med siden eller sammetsband. Då kan det kvitta om man har inslagspapper eller inte. Se bara på
Karen Appelton’s underbara tavlor. – it’s all about the bow!

Hur ligger ni andra till när det kommer till klappinköp och presentinslagning? ♥


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hyfsat bra till, dina klappar har ju väldigt tjusiga boxar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0