Lördag




Patrick Demarchelier for Vogue US November 2010



Sophie’s Fashion har aldrig tänkt att vara någon helgblogg. Men som det ser ut just nu är det just vad den är. Ledsen för det. Jag lovar att det ska bli bättring på det, om inte de närmsta veckorna så i alla fall nästa år. För ni vet ju hur det kan vara med glöggbjudningar, familjemiddagar och andra sammankomster så här års. Inte mig emot, men tiden räcker helt enkelt inte till till allt som jag skulle vilja göra. Men idag är jag hemma och tar det lugnt, passar på att läsa bloggar, tvätta och dona. ♥


Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Ha en härlig lördag! :D

Postat av: Stina

Jag vet hur det är, det är svårt att finna tid till att uppdatera i allt som händer och sker. Själv så uppskattar jag i alla fall dina uppdateringar väldigt mycket, hellre sällan än inte alls! :)

2010-12-11 @ 18:33:51
URL: http://rubia.se
Postat av: Lisette

Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,

Lisette

2010-12-12 @ 13:15:58
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Underbar bild!!! =D

2010-12-26 @ 17:13:26
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0