I-love-you



Mina ringar - I love you


Diamonds are a girl’s best friend – Det är något som min man i alla fall ha förstått!:) Vi har sagt att vi ska ”bygga ut” min vigselring då och då, t.ex. vid högtidsdagar som bröllopsdagar och födelsedagar (och om vi får barn, så blir det en rosa respektive blå sten. Cheesy – Japp! Men jag gillar det!). Tanken med min vigselring är att den ska bli som en ”stjärnhimmel”, med stenar lite huller om buller i olika storlekar. Så nu när vi firade vår första bröllopsdag och jag lämnade in ringen till vår juvelerare, så blev jag positivt överraskad när den kom tillbaka med två extra stenar!

Apropå kärlek, min kära bloggvän
Annie har äntligen fått träffa sin efterlängtade "Mini" – välkommen till världen Vendela!

Diamonds are a girl’s best friend – my husband knows what we girls like! We just celebrated our first wedding anniversary and I’ve got three new diamonds in my ring. Our thought is to make the ring look like the heaven at night.


Kommentarer
Postat av: PrettyInPink

Men du, jag är ledig mån & tis. Så jag tar med kalendern på ons. Jobbar du då?

Postat av: Stina

Jag tycker att idén är supergullig men är lite trött på könsrollerna. Jag antar nämligen att det är rosa för flicka och blått för pojke.... Lite trist känner jag

2009-09-23 @ 20:01:21
Postat av: Nina

Vilka vackra ringar!

2009-09-23 @ 20:15:23
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Maria Lemon

Har tänkt samma tanke med vår förlovningsring den är nämligen helt slät. (Man kanske kan få en sten där när vi har några bröllopsår ihop? ;-)) Sen har jag en vigselring (som du vet)och den vill jag ha som den är.... har även en ring för sonen. Måste tjata lite på gubben snart tror jag bestämt så han inte glömmer en förlossningspresent för vår prinsessa som kom i mars också! ;-) Hahaha.

Jag är galen i smycken och diamanter...



Jättefina ringar gumman!

kram



ps. Min "mammablogg" har lösenord. Användarnamn är mitt efternamn och lösenord är den gula frukten med samma namn fast på svenska... :-)

2009-10-15 @ 14:58:22
URL: http://hotmamabloggar.blogg.se/
Postat av: Madicken

Låter som en jättebra ide. Lycka till med ringen.

2010-02-10 @ 16:54:34
URL: http://www.brollopsinfo.org/brudbukett.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0