Blue sale





När det kommer till rea så tycker jag att man ska satsa på lite mer klassiska saker och tänka till en till två gånger innan man slår till. Kommer jag använda den knallrosa paljettkjolen eller köper jag den bara för att den glittrar så fint och är så billig? (Fast ibland slår det slint i huvudet även på mig.) Ja, ni förstår säkert vad jag menar. Här är i alla fall fem toppen fina produkter från My Theresas rea.


Blue and classical garments from the My Theresa sale.


1.       Jeans jacka, Acne Lanvin

2.       Blå lack ballerinaskor, Tory Burch

3.       Flared (tror att de snart är på väg tillbaka) jeans, J Brand

4.       V-ringad t-shirt, Prada

5.       Downtown väska, YSL


Kommentarer
Postat av: emma

finfint (:

Postat av: Ms Shallow

Ska försöka hitta ett par utsvängda byxor (som de ovan). Det är snyggt!

2009-06-22 @ 15:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0