Äntligen!





För någon timme sedan så var det som om hela himlen öppnade sig över Stockholm. Underbart, precis vad jag har längtat efter! Men nu skiner solen igen och det är inte fy skam det heller!


För er som undrar vad jag har gjort sedan midsommar så har jag: jobbat, jobbat och jobbat. Pressat in familj och vänner i mitt fullspäckade schema och försökt lapa lite sol då och då. Så ledsen för dåligt uppdatering av bloggen. Men hey det är ju bara sommar en gång och året och den tänker jag njuta av!


At last! It has been raining in Stockholm today. But now the sun is shining again and I' not complaining.


Kommentarer
Postat av: Linda Gradin

Jag missade ju hela svenska värmeböjlen för att jag var på Island och jobbade, du skulle ha hängt med dit- då lovar jag dig att du inte varit lika glad över regnet! ;) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0