Acne & Rizzo





Läste hos Elle att Acne och Rizzo har samarbetat och fått fram denna fantasifulla modell, som kommer att finnas i butik från och med slutet av juli. Själv är jag trogen originalet - Acne Pistol boots. Är inne på mitt andra par svarta och jag älskar dem! De är verkligen värda vart enda öre!


PS. En liten fågel viskade i mitt öra och berättade att denna höst kommer antagligen vara den sista säsongen som Acne producerar sina guld kor, dvs. Acne Pistol bootsen. Så är du sugen på ett par så föreslår jag att du slår till nu. It's now or never!


The boots above is the result of Acne's collaboration with Rizzo this autumn. But I'm choosing the originals - Acne Pistol boots. I'm on my second black pair and I love them!


Kommentarer
Postat av: Linda/SÖTSUR

Ha ha...nu var jag tvungen att köpa dem bara för det!;)

Postat av: Sara S

Fantasifull? (är det jag som inte förstår mig på ironi?)

2009-08-15 @ 23:45:01
Postat av: Sophie

Sara S: Precis, ironi va rätta ordet! Går kanske inte alltid fram via en platt skärm ;)



Mvh Sophie

2009-08-18 @ 09:20:25
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0