Torsdagslöfte





Det där med nyårslöften är inte riktigt min grej. Visserligen är jag envis nog att hålla det jag lovar, men varför just avlägga löften på årets sista dag när man kan börja med det en torsdagskväll mitt i veckan?


På senare tid har min hud inte varit som den ska, flammig och torr. Har nog en del att göra med vårt kyliga väder. Men här om dagen läste jag att även sömn kunde påverka huden. Om det är något jag har slarvat med på sistone så är det just sömn. Bristande rutiner och felvänd dygnsrytm. Så mitt torsdagslöfte är att fram över försöka lägga mig i tid och inte sitta och hacka framför datorn hela natten.


God natt sov gott alla söta läsare! (Jag lovar jag ska gå och lägga mig snart, jag ska bara...)♥


Kommentarer
Postat av: Tove

Oh, det där är ett löfte som jag också borde ta efter, men det finns så mycket man vill göra innan det är dags att sova, haha!

Postat av: fotograf sandra

Verkligen cool bild..

2009-01-10 @ 15:41:49
URL: http://sandish.blogg.se/
Postat av: Maria

fin sida :)

2009-01-14 @ 21:49:24
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Postat av: ebba

Du har väl inte slutat blogga?

Din blogg verkar verkligen jättebra ju! :D

2009-11-18 @ 20:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0