Sophie’s Future





Först och främst så skulle jag vilja tacka alla er läsare, för utan er skulle inte Sophie's Fashion vara den bloggen den är idag. Tack för alla era, fina, söta, snälla och uppmuntrande kommentarer samt alla kanske inte alltid så roliga men konstruktiva kommentarer. Jag har länge funderat på att skriva detta inlägg, men jag har aldrig riktigt fått till det. (Vet inte om jag ens har fått det nu.)


Jag har bloggat här (Sophie's Fashion) i över tre år (jo, jag vet att jag borde göra något åt bilden till höger). Men på något konstigt sätt så känns det som om jag håller på att växa ur min blogg. En del av mina inlägg känns det nästa som om jag tvingar fram, då det "ska" uppdateras minst en gång om dagen. Jag önskar att jag hade möjlighet till tätare uppdateringar, men jag har faktiskt ett liv. Ett jobb att sköta, relationer att värna om och en familj att ta hand om. Bloggen var ju tänkt som ett glädje ämne, men har på sistone mer känts som en börda då inspirationen har trytigt.


Eller nja, inspirationen har det aldrig varit något fel på egentligen, utan jag har väl mer känt mig begränsad av de ramar som jag och min omgivning (familj och jobb) har satt upp för mig och min blogg. Ett exempel på det är att jag från början bestämde mig för att bara skriva om mode, där av namnvalet. Med tanke på min envishet (Vädur), att stå vid mitt ord, upplever jag det idag som rätt inskränkande med att bara skriva om mode. Ja, jag vet att jag har mig själv att skylla, men jag kan bara inte låta Sophie's Fashion bli en av de där bloggarna som räknas till en viss kategori, men i själva verket bara är en rörig massa av bloggägarens tankar kring ditten och datten.


Min blogg är min baby. Jag älskar mode, vackra bilder, underbara färger och att få leta efter härliga bilder, färgkoordinera inläggen och välja det rätta typsnittet kan verkligen göra min dag. Ibland önskar jag att jag inte fick göra något annat och andra gånger så känner jag mig bara så instängd. Funderar just nu på att starta upp en ny blogg, en mer egocentrisk sådan, där jag kan skriva om det som faller mig in utan ramar och regler. I dagsläget vet jag inte vad som kommer att hända med Sophie's Fashion och det är därför jag skriver det här inlägget. Jag behöver er hjälp - hjälp med att hitta tillbaks på rätt spår. Vad tycker ni jag ska göra och varför? ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Följ ditt hjärta. Är det en ny blogg du vill starta, gör det. Vill du ta en paus, gör det. Vill du sluta, gör det. För så länge bloggandet inte är en heltidssyssla utan en fritidssyssla är det bara ditt eget hjärta du kan följa, även om jag vill ha kvar dig - på vilket sätt det än blir! :)

Postat av: olivia

Vilken fin bild..

2009-01-19 @ 22:04:29
URL: http://bacio.webblogg.se/
Postat av: Frida

Blanda!! Jag vill se både mode, inredning, resor, recept, tips och personliga Sophie!

2009-01-19 @ 22:13:20
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Weronica - En mammas dag

Det är kanske dags att utveckla konceptet Sophies Fashion? För mig är din blogg mer än bara kläder. Det är känslor, livsstil, kultur, personlighet med mera. Jag tycker exempelvis mycket om dina fotografier och skulle vilja se mera av dem. Jag tycker också mycket om formen på din sida och det märks att du gillar det som du skriver om ovan - typsnitt, bildkomposition och annat. Jag tycker om det jag ser - och jag vill se mera här eller i något nytt forum.

2009-01-19 @ 22:16:56
URL: http://www.enmammasdag.com/weronica
Postat av: Anna

Jag håller med Frida och tycker absolut att du ska blanda om det känns rätt för dig!

2009-01-19 @ 22:19:58
Postat av: PrettyInPink

Jag förstår ditt dilemma, när jag började var det bara EN inrikning på min blogg, men ju större del av ens liv bloggen blir, desstu svårare är det att hålla sej inom ramarna. Jag har blivit mer & mer personlig & ibland är det jobbigt men samtidigt är det skönt att min blogg = jag. Antingen tycker jag att du ska starta upp en blogg vid sidan av Sophies fashion, men då kommer det blir mer jobb & mindre tid till ditt liv. Så mitt råd är nog bara att ta en bloggpaus på en vecka & känn efter vad du har för mål med din blogg...



kram kram söta du!

2009-01-19 @ 22:24:04
URL: http://prettyinpink.blogg.se/
Postat av: Sophie

Matilda: Tack för din fina kommentar, den värmde!:)

Frida och Anna: Ja, men det är det jag känner mig så klyven in för att göra här. Vad göra?!

Weronica: Precis! Men jag är inte säker om Sophie's Fashion är rätt forum för det eller om det är tid för mig att gå vidare.

PrettyInPink: Tack vännen för ditt stöd!:)

Alla: Tack för att ni tog er tid att läsa mitt inlägg och lämna en kommentar. Jag uppskattar verkligen det!:)



Kram Sophie♥

2009-01-19 @ 22:25:49
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/
Postat av: The City

Åh nej, ville nästan inte läsa klart det här inlägget - kände vart det brakade.

Och ärligt talat, jag känner likadant.

The City kan knappast kallas väluppdaterad längre, då inspirationen tryter och livet utanför är fullt mer värt än bloggen.

Men trots det så tror jag ändå på bloggen, för det kommer komma en dag jag vill skriva igen - och då gör jag det.



Gå på känsla liksom, inte känna sig tvingad eller stressad utan bara göra det som faller en in.

Och jag håller med dig, Sophie's Fashion ska knappast hamna bland alla så kallade modebloggar som faktiskt skriver om det mesta förutom mode.



Och även om det inte känns okej så tycker jag faktiskt att det är det, att ha en inte så väluppdaterad blogg men då blir ju inläggen så mycket bättre när dom väl kommer.



Men hur du än gör, tro mig - bloggvärlden vill inte mista en av dom få riktigt kvalitiva modebloggarna, som faktiskt skriver om enbart mode.



Blev en allmänt förvirrad och trött kommentar nu, känner jag - men jag kunde inte vänta.



Fem miljoner kramar till dig Sophie!

2009-01-19 @ 22:32:10
URL: http://thecity.blogg.se/
Postat av: Sophie

The City: Din kommentar va absolut inte förvirrad! Det känns som om du vet precis vad det e jag pratar om. Tack för ditt stöd! Fem miljoner karamar till dig oxå!:)



Kram Sophie♥

2009-01-20 @ 06:42:46
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/
Postat av: Passepartout

Om du gärna vill fortsätta blogga så kanske det är bra att starta upp en ny blogg. Där kan du blanda mode med andra "egocentriska" inlägg, för ska du blogga ska du tycka att det är kul! Jag tog bort alla mina gamla inlägg och började om på nytt, för ibland bloggade jag bara för att, och de inläggen blir aldrig bra. Blogga om det du känner för, jag personligen tycker att en blogg (modeblogg tillexempel) och rolig om det är både mode, foton, lite personligt och annat "strunt". Hoppas du kommer på en bra lösning, jag kommer fortsätta läsa hur du än gör! Inte om du slutar blogga förstås. :)

2009-01-20 @ 08:24:08
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Emma-Pemma

Följ ditt hjärta vännen! <3



Kram Emmis.

2009-01-20 @ 08:27:39
Postat av: Rijesg

Jag tycker att du kan ha denna kvar men ändå skriva personliga inlägg i mellan. Bara de riktigt stora lyckas inspirera utan bilder, tror att det skulle fungera jättebra. Eller jag vet inte hur man ska säga det. Men känner du för en helt ny blogg så kommer vi att följa med :)

2009-01-20 @ 08:58:39
URL: http://rijesg.blogg.se/
Postat av: Johanna - SHOEBOX

Känner du dig inskränkt av ramarna runt bloggen så starta en ny. Du kan du börja på en ny kula, få ny inspiration och skriva vad du vill. Eller så ändrar du riktning på den här bloggen. Vill du sluta helt, så gör det, men du kommer att bli saknad.

Du ska följa ditt hjärta.



Kram

2009-01-20 @ 09:14:28
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Anna

Jag är så glad att jag bytt från Katalin till min egen egocentriska blogg. Det blir mycket mindre press på att "vara rätt" då också. Mitt liv är som det är, mode är dock fyllt av åsikter.



Det skulle vara underbart kul att läsa mer om din vardag, och jag hjälper dig gärna med din nya bäbis, om du behöver det...

2009-01-20 @ 09:28:29
URL: http://annadanielson.blogg.se/
Postat av: millis

Jag gillar verkligen din blogg sophie - tycker den har en härlig mix av precis det man vill läsa och inspireras av! Att den heter Sophies mode gör inget alls - dessutom kan ju mode stå för så mkt inte bara kläder ju! Men jag förstår känslan du har efter 3 år. Och jag tycker du ska göra precis som du känner för. Jag kommer nog följa din blogg vad den än heter och vad den än innehåller för den kommer alldeles säker vara vacker, rolig och inspirerande!

2009-01-20 @ 09:36:14
URL: http://corichards.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Jag vet precis hur du känner, det här instängda och att inte svika det man lovat (namnvalet liksom). Jag kan bara säga gör det som känns rätt för dig. Skriv bara när du har något att säga, inte för att du måste hålla uppdateringsfaktorn hög och skriv om det du vill skriva om inte det läsarna vill läsa om. För mig känns det viktigt att jag kan stå för det jag bloggar om, och när jag bara bloggar för att känns det alltid konstigt. Lycka til Sophie, du är jättebra på det här och det vore trist att förlora dig helt.

2009-01-20 @ 11:04:20
URL: http://fremah.blogspot.com
Postat av: Natalie

du har kind of söt blogg ändå =)

2009-01-20 @ 11:10:40
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/
Postat av: Anna krimskrams

Jag förstår hur du känner, jag har också målat in min blogg i ett hörn. Ena dagen vill jag bara lägga ner den och nästa dag är den så rolig att ha. Jag fortsätter men just nu uppdateras den väldigt dåligt. Jag hoppas verkligen att du har kvar din blogg även om det blir glest mellan uppdateringarna :)



Kram!

2009-01-20 @ 11:30:21
URL: http://krimskrams.webblogg.se/
Postat av: Linda

jag har alltid tyckt om den personliga Sophie, sedan om det passar här på Sophies Fashion, det vet jag inte. här är rätt stramt och planerat och du verkar vara en färgsprakande person.

hur du än gör, meddela oss läsare så vi vet vad vi ska skriva in i adressfältet.

2009-01-20 @ 12:18:48
URL: http://lindarling.blogspot.com
Postat av: fashionholic

darling I know the feeeling!!!! fashionholic ligger inte långt efter.. du gör bäst att ta en paus när du ligger på topp... puss på dig och kom gärna och hälsa på på blackmarket i helgen, cicci är i paris och så jag roddar i butiken! kram

2009-01-20 @ 14:08:21
URL: http://fashionholic.blogg.se/
Postat av: Emma B.

Jag har verkligen känt samma sak. Jag kände mig verkligen tvungen att uppdatera (mer en en gång) varje dag, och läxorna, hemsysslorna, och kompisar kom i andra hand. Så jag skrev ett inlägg, där jag förklarade att jag skulle sluta. Det gjorde jag. Men passionen fanns fortfarande kvar, och det kliade i mina fingrar! Så jag startade en ny blogg, så som du vill göra nu - inga ramar, inga förväntningar. Ibland skriver jag lite text, ibland blir det bara en bild. Inga förväntningar på mig, och det är så himla skönt! Jag förväntade mig ingen respons alls, men nu har jag tre prenumeranter på Bloggkoll, och jag är dunderlycklig! Dessutom känner jag inte av pressen längre. Och det är det som jag är mest glad över - att jag har hittat balansen.



Så jag tycker att du ska göra det också. Sluta blogga. I alla fall för ett tag, och känn sedan efter vad du vill göra. Saknar du inte det? Fortsätt att inte blogga. Men om du saknar det, så som jag gjorde, kan du starta upp en ny blogg, som du skrev, som inte har några ramar alls.



Hoppas att det går bra, och meddela gärna om du byter adress (om du bestämmer för att fortsätta blogga, fast på en annan blogg). Jag kommer definitivt följa dig!



Kram, Emma.

2009-01-20 @ 14:09:15
URL: http://scarfff.blogspot.com
Postat av: mini

jag tror du innerst inne känner vad som blir allra bäst för dig. om det är att lägga locket på sophies fashion och starta något nytt i en annan anda. vad du än bestämmer dig för så följer jag dig hack i häl, det lovar jag! kram! mini

2009-01-20 @ 14:15:35
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Jag hoppas att du fortsätter blogga i någon form, för jag tycker att din blogg är väldigt inspirerande! Det spelar ingen roll om du inte hinner/ har lust med att uppdatera jätteofta. Dina inlägg är alltid välgjorda, och man kan få otroligt mycket inspiration ur dina fina färgglad fina och kollage o tips! Dessutom tycker jag att du har en unik ton och att det är kul med profsiga modebloggar som inte är så himla lika varandra!

2009-01-20 @ 14:21:43
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: Helena

Jag har faktiskt följt din blogg sedan jag började blogga för drygt två år sedan och har nog inte stött på någon annan blogg med en sådan klass som din. Förstår vad du menar med kravet man känner att uppdatera varje dag,men det är just det med din blogg att du har kvalité på dina bilder och inte kvantitet.Nej nu får du inte mer beröm då kanske du blir för stöddig, hihi.btw så skall jag som bor på Kungsholmen ta mig till John Ericssonsgatan och köpa macaroons som jag hoppas att de har kvar.

Helena

2009-01-20 @ 14:39:03
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: underbaraclara

Åhå! Jag förstår hur det känns. Men jag tycker att du ska fortsätta blogga här, fast ta det i en ny riktinng. Det är alltid svårt att byta blogg. Många läsare följer helt enklet inte med i flytten. Och ifall du tydligt klargör att du nu kommer att skriva om annat så tror jag bara att det kommer att bli uppskattat hos oss som läser. Man vill ju veta mer om dig och fast bloggen har fashion i titeln så står ju Sophie med där också. Jag läser gärna mer om DIG och inte bara om mode. Jag började själv som en modeblogg men skriver mindre och mindre om mode och mer om annat. Och jag har bara fått fler läsare med tiden :)



Lycka till med var du än bestämmer dig för!



Kramar

2009-01-20 @ 14:40:17
URL: http://folkbladet.nu/underbaraclara
Postat av: Anna

Jag förstår precis vad du menar. Måste vara jobbigt att känna att du måste skriva minst ett inlägg varje dag. Jag började blogga i början av förra året, men min kille är redan trött på det. Har aldrig tagit bloggen i första hand, så det kanske du ska fundera på? Även om många vill att du ska fortsätta:)

2009-01-20 @ 14:57:18
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: Fröken Isakson

Jag tycker du ska göra det som känns bäst för just dig. Jag tycker din blogg är underbar. Sån härlig inspiration och det är jättekul när du gör den mer personlig med glimtar från ditt liv. Tycker inte de behöver vara åtskilda. Hur som helst så förstår jag hur du känner det. Och hur du än gör som kommer jag följa din blogg och den ev. nya (om man får). Ha en bra dag. Kram Linda

2009-01-20 @ 16:56:28
URL: http://frokenisakson.wordpress.com
Postat av: Carro

Först lite beröm, för det förtjänar du verkligen då din blogg är den enda som jag fortfarande upplever levererar kvalitet. Jag ser hellre att du uppdaterar mindre men håller igång med dina fina inlägg med alla vackra bilder än att du levererar inlägg efter inlägg om ditten och datten, det finns det tillräckligt många andra som gör. Känner du dig lite inlåst i modet skulle i alla fall inte jag ha någonting emot fler inlägg som handlar om kultur och livsstil i allmänhet, sådana som faktiskt dyker upp här redan nu emellanåt. Men vad du än bestämmer dig för att göra får du lova att hålla dig till din egen stil, den tycker vi om :)

2009-01-20 @ 17:34:32
Postat av: Karro

Vill bara säga att du är en av mina favoritbloggar och har varit så väldigt länge. Du håller en högre standard än de flesta andra och jag bara älskar de bilder du använder. Jag skulle bli väldigt ledsen om du slutade.

2009-01-20 @ 19:15:56
Postat av: Annie - Privatdetektiv

Blanda! Det behöver definitivt inte bli rörigt och om det blir det - spelar det någon roll? Tror du vinner i längden på att göra det du känner för, det lyser igenom i bloggen :)

kram raring!

2009-01-20 @ 19:37:33
URL: http://enteranniesworld.blogspot.com
Postat av: Sofia

Hej Sophie!



Tycker mycket om din blogg. Måste säga att de inlägg jag gillar mest är de rent allmänna, och inte modeinläggen (även om de också är bra så klart). Om du känner dig inramad av namnet, sophiesfashion, öppna då en ny och kalla den vad du vill och skriv om vad du vill.



Måste tipsa om en ny sida, www.lemacaron.se. Antar att den passar dig i smaken.



Hur du än gör, meddela din nya adress så att man kan följa med!



Mvh Sofia

2009-01-20 @ 19:50:08
Postat av: Katarina

Jag älskar din blogg!

1. Kvalité på både bilder, text och inlägg.

2. Intressanta vinklar på inläggen.

3. Du tar skriver mycket om fotografer som jag inte visste om, och som nu gjort att jag blivit väldigt intresserad.

4. Lite information om dig själv. Samtidigt som du fortfarande är lite "hemlig".

5. Du är den som gett mig tips om många av mina bloggar i RSS-listan, tex Altmira NYC och Sartorialist.



Jag tycker inte att du behöver känna dig tvingad att skriva varje dag. Jag kommer fortsätta så länge som du fortsätter skriva den kvalité som du gör. Tack för mig!

2009-01-20 @ 21:21:35
URL: http://shoeholic.blogg.se/
Postat av: Denice

Nej! Du är den enda riktiga modebloggen. Allt är så vackert och man känner verkligen att du lägger ned tid på varje inlägg och inte bara skrapar ihop något i förbifarten.

2009-01-20 @ 22:12:19
Postat av: Emelie

Din blogg är den bästa blogg jag vet. Inget bullshit bara kvalitativt himmelrike. Du är så otroligt duktig på det du gör och jag tror inte att det skulle bli sämre av att du blandade upp modet med annat. Keep going! Du är bäst!

2009-01-21 @ 00:01:57
Postat av: Nadin

Hej,Sophie!Jag måste bara säga att idag är det första gången jag hinner och orkar läsa någons blogg(pga.svår sjukdom ,universitets utbildning samtidigt,plus en 3åring skatt hemma).Sista gången jag läste olika bloggar dagligen var för kanske 5månader sedan(nu böjar rina tårna)......och gissa vems BLOGG jag öppnade först för att njuta av dess innehåll?Svaret-SOPHIES FASHION!!!

Jag tror jag kan förstår dig...Livet förändras och människan med.Det handlar om prioriteringar hela tiden...Beundrar verkligen det du har skrivit hittils...absolut det mest kvalitativa texterna o bilder och allt,enlig mig i alla fall.Känn efter,tar tid på dig och fundera-kanske du får tillbaks inspirationen eller så kanske börjar du på nytt någonting helt annat,det bestämmer du själv.Du kommer alltid att finnas i mina tankar!EN TROGEN(eller kanske inte så trogen på sista tiden)LÄSARE!

MASSOR AV PUSSAR TILL DIG SOPHIE!

NADIN

2009-01-21 @ 01:24:06
Postat av: Linda // Absolut Glam

Jag har ofta haft liknande tankar, om varför och för vem man bloggar, men alltid kommit tillbaka att jag gör det för att jag älskar det. Fortsätt inte om du hellre skulle göra något annat med ditt liv. Livet är för kort. Men om du tycker att bloggen fyller någon funktion så fortsätt för all del! :) Och om du startar en ny blogg, snälla får jag följa med? :) Kram!

2009-01-21 @ 13:41:07
URL: http://www.absolutglam.com
Postat av: peachgirl

Vadan denna press? Det är inte mängden inlägg som gör en blogg läsvärd, det är innehållet! Varför kan det inte vara fashion att skriva om musik, film, konst, böcker....? Ös på bara!

2009-01-21 @ 18:46:16
URL: http://enterpeachgirl.blogspot.com/
Postat av: Mika

Åh jag hoppas du fortsätter blogga! Din blogg är fantastisk, och der gör inget att du inte har massor av inlägg varje dag, den som väntar på något gott... :) Men jag vill gänra läsa mer om dig! Sen om du gör det i en ny blogg eller i denna känner du säkert bäst själv, jag hänger med i vilket fall!/M

2009-01-21 @ 21:19:24
Postat av: Pethra

Jag vet inte om jag någonsin har skrivit ett inlägg här, men känner att jag måste göra det nu. Jag är en av de som älskar din blogg och har följt den länge. Jag fastnade inte för att den var "fashion" utan för att det var en fantastisk kompostion av vackra bilder, typsnitt, färger, layout och att jag älskade det som var "Sophie", din personliga touch på det hela. Att det handlade om mode var bara en liten guldstjärna i kanten. Jag tycker absolut att du ska gå vidare i ditt bloggande, låta din kreativitet leda dig i de riktningar den vill. Vi trogna läsare kommer att stanna, och glädjas åt ditt skapande i vilken form det än sker. Du är en enorm inspirationskälla för mig, på många sätt! Helt enkelt, följ ditt hjärta!

2009-01-22 @ 13:03:22
URL: http://www.tjejbacill.se
Postat av: Emma Sandström - Fotograf

Det är precis såhär jag också känner, och du lyckades sätta ord på det! Jag blir bara totalförvirrad och stressad när jag ska försöka blogga, jag har så mycket att blogga om, men inget som egentligen känns som att det passar in i min blogg.. Därför ska jag också ändra om och fixa på min blogg, och jag hoppas att du också kommer tillbaka snart, för precis som du skriver så är det underbart att få blogga!

2009-01-22 @ 14:23:49
URL: http://puppyeye.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag kan förstå din press, ibland vill jag bara sluta blogga för att slippa känna press att uppdatera varje dag, och ha extremt dåligt samvete om man missar en dag eller två. Du vet att jag gillar din blogg, och har ju förstås dig gärna kvar i bloggsfären. Som någon tidigare skrev, det är din blogg och du bestämmer själv vad du skriver om. Om du inte vill skriva lika mycket om mode längre, utan kanske om annat, gör det! Jag tror inte att bloggen kommer att bli "sämre" då, snarare tvärt om! Stor kram!

2009-01-22 @ 14:32:20
URL: http://girle.blogg.se/
Postat av: Emma B.

RE: Ja, Myltan är ju modetidnings-material!

2009-01-22 @ 15:21:43
URL: http://scarfff.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag skulle gärna få läsa en bredare blogg! Jag älskar dina collage och allt du gör grafiskt och skulle gärna se mer sådant, om vad som helst egentligen, det är mycket din egna stil som gör bloggen! Det finns ju inget som hindrar att du utökar dina "ämnesområden". Om du trivs med bloggen så fortsätt gärna - det finns få bloggar som håller din klass och jag är ständigt förvånad att du inte får mer uppmärksamhet än du gör för din blogg, som jag tycker är en av Sveriges absolut bästa! mycket uppmuntran

2009-01-22 @ 22:51:38
Postat av: Anonym

Jag skulle verkligen tycka om en n blogg skriven av dig. Med tanke på att jag verkliegn gillar din nu så tror jag det blir en given favorit hos mig!

2009-01-23 @ 09:19:06
URL: http://inspirationsfabriken.blogspot.com
Postat av: Anonym

Unfortunately i don't understand what you're saying in this post; but you do post beautiful photos!

2009-01-23 @ 09:42:56
Postat av: Sandra

Din blogg är en av de vackraste och fyndigaste bland alla! Jag återkommer alltid till den!

Vad du än gör; ny blogg, ny inriktning eller något helt annat så är jag säker på att resultatet blir outstanding!

2009-01-23 @ 10:40:02
Postat av: Kerstin

Åh, vad jag fattar. Men jag har faktiskt distanserat mig otroligt mycket från bloggen. Det enda som stör mig att jag fortfarande stör mig på dalande besöksstatistik...

2009-01-23 @ 14:19:50
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Karin

Hej...:) Självklart skall du utveckla din blogg till något du vill och känner dig inspirerad av vajre dag. Men glöm inte att du driver en av de två bloggar med stil och mode som visar vackra saker. Sophies fashion och The city(you're the ones), jag blir förtvivlad när ni bakom bloggarna tvivlar för NI är de enda modebloggarna man vågar besöka för riktig inspiraton. Resten av modebloggerskorna verkar leva i sin egen instängda värld där alla vill ha samma kläder och kommenterar samma (fruktansvärda) Acneklänning med orden "Den hade varit sååå snygg till svarta Zara heels med remmar"... Utveckla gärna era bloggar men tappa inte stilen som alla andra verkar gjort, För min vardag går runt av inspirationen ni ger mig!

2009-01-23 @ 18:29:02
Postat av: Maria Lemon

Sophie! Klart du skall följa ditt hjärta! Det är ju faktiskt så också att ens intressen och fokus ändras genom livet. Tex så kommer du säkert vilja skriva om mode, inredning och leksaker till barn/bebisar den dagen du skall bli mamma. Jag tex lägger inte alls lika mkt pengar o tid på kläder sen jag blev mamma men däremot är jag kräsen vad jag köper till min son. För att inte prata om hur galen jag är i barnbutiker. Jag kan jaga en maileg kanin (gosedjur i speciellt design från danmark) till förbannelse tex.

Så föj ditt hjärta! Din blogg är ju som bäst om du tycker om och brinner för det du skrievr om.

kram!

2009-01-23 @ 20:59:06
URL: http://hotmamabloggar.blogg.se/
Postat av: Kathrin - Norge

Stilig blogg du har! 3 år med blogging er lenge, fortsett sånn:)

2009-01-23 @ 21:43:01
URL: http://www.queenkathrin.blog.com
Postat av: felicia

jag tycker ABSOLUT inte att du ska sluta blogga,men kanske så tycker du att det är roligare om du startar upp en ny blogg och skriver om det du vill,när du vill?xoxo

2009-01-24 @ 12:49:36
URL: http://felicias.devote.se
Postat av: Arandur

Jättesnygg bild, gillar dina outfits också. Denna blogg måste jag följa :)

Kolla gärna in på min fotoblogg, du får gärna följa den också om du gillar den :)

2009-01-25 @ 17:01:32
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: niktish

Vet precis hur du känner, även om min blogg inte har lika många läsare, jag tycker att du ska skriva om det du tycker är intressant, och kanske slänga in lite mode -frome time to time-. Skulle vara väldigt tråkigt om du slutade skriva helt! :(



<3

2009-01-26 @ 08:26:13
URL: http://niktish.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken fin blogg du har:)

2009-01-31 @ 09:07:10
URL: http://styleby.blogg.se/
Postat av: Fanny

Gör som du vill. Om du vill starta en ny blogg så tycker jag att du ska göra det;) Men du kan ju alltid låta den här stå kvar? :)

Kram

2009-02-09 @ 17:46:47
URL: http://ohsocouture.blogg.se/
Postat av: emma

vilken fin bild!

2009-02-20 @ 17:28:00
URL: http://ohglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0