Twins in black





Visserligen gillar jag skarpt systrarna Olsens nyvunna och mer glamourösa stil. Men mitt hjärta kommer nog alltid att picka lite extra för deras svarta period. Själv använder jag faktiskt fortfarande då och då mitt headband a la Prada.

Even thought I like the Olsen twin’s new style, I have to admit that I still like the old days as well. As a matter a fact I’m still using my headband a la Prada now and then.


Update

Btw, just fund this article at Style.com about the Olsen twins. Read it or a least check out the pictures!♥


Kommentarer
Postat av: Clara

så kul att se hur de har utvecklats i sina stilar. Mk och Ashley är verkligen oslagbara..

Postat av: Beth

Jag älskar de där systrarna. Så träffsäkert, snygg och de vågar när ingen annan vågar. De kan bära upp vad fan som helst!



Spenderade 3(!) timmar bläddrandes på olsenanonymous igår.

2009-12-28 @ 12:22:15
URL: http://lalalalife.blogg.se/
Postat av: Sol

for en herlig blogg du har!

Elsker tvillingene, de er så nydelige!:D Takk for tipset om artikelen!:D

2009-12-29 @ 02:39:10
URL: http://engdal.wordpress.com
Postat av: Emmy

vad roligt att du skriver om Prada hårbandet. Såg denna bild för någon dag sedan och blev kär igen. Du kan inte kort beskriva hur du gjorde hårbandet? skulle vara för evigt tacksam =)

2010-01-01 @ 12:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0