The Glamourai




Jag hoppas att ni inte har missat The Glamourai, en av mina favorit bloggar just nu. Kelly Framel som ligger bakom bloggen har inte bara en fenomenal känsla för stil, hon är även en riktig businesskvinna med egen designade smycken och kläder. Den kvinnan väcker garanterat många vill-ha-känslor hos mig. Blir nästan lite sugen på att klippa mig kort och dra på mig mina största solglasögon så här mitt i vintern. (bild av Julie Nivert)

Hope you haven’t missed out on one of my favourite blogs right now - The Glamourai. (pic by Julie Nivert) ♥


Kommentarer
Postat av: Emma B.

Yep, jag hade totalt missat henne. Tack för tipset!

Postat av: ida Persson

hahaha ja verkligen! Å vi måste ses så du får berätta hur dina dagar har varit)

KRAM

2009-12-02 @ 18:03:52
URL: http://missgredelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0