Min önskelista julen 2009




Bättre sent än aldrig eller hur Tomten?

1) Jag är desperate behov av ett par nya jeans, då alla mina favoriter sjunger på sista versen. Är lite små trött på alla avancerade slitningar och hål när det kommer till jeans. Helst skulle jag vilja ha ett par klassiska i mörkblått, gärna med lite bootcut då det passar min figur bäst, som
dessa från 7 for all mankind.

2) Randiga, rutiga, ja t.o.m. prickiga skjortor hänger i min garderob. Men ingen klassisk, enkel i vitt. Skulle passa väldigt bra till ett par mörka jeans, eller hur?

3) Och som pricken över i:et, så skulle ett Christopher Ross skärp sitta i midjan på min tilltänkta outfit. (Det var inte meningen att detta skulle bli något outfitinlägg.) Så snyggt, men ack så dyrt! Önska kan man ju alltid.

4) Orangea små och stora boxar med trevliga överraskningar inuti är aldrig fel. Hoppas Tomten har koll på det!

5) Kalla fossingar är aldrig roligt att ha, men ett par fin, fina tofflor från Stubbs and Wootton skulle nog kunna råda bot på mitt problem.

6) Kvinnan bakom Sophie by Sophie har inte bara ett underbart namn. Hon har även bra smak och ett stort hjärta. Delar av intäkterna från detta söta armband går nämligen till Childhood. Både fint om armleden och varmt och hjärtat. Bra va Tomten?


My wish list - better late then never, right? Sorry for not translating. Please click on the bold and black words in the text if you want to know where to purchase the items from my wishlist.


Kommentarer
Postat av: B* a la Moda

Did you see my last post? How funny! I think that those 7 jeans are the same that I am wearing on my post. Or really similar. Love them.



xoxo

B* a la Moda

Postat av: johanna

fint!

2009-12-22 @ 22:58:08
URL: http://sanghee.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du fick fina klappar och en underbar julafton!

2009-12-25 @ 12:25:42
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0