Luella s/s 09





Å jag blir så lycklig när jag ser dessa bilder från Luella's kommande vårkollektion! Det ser nämligen ut som om den lilla tanten med det blåa papiljotthåret, pärlhalsbandet och släggan till handväska är på väg tillbaka som influens i modeindustrin. Vi har sett henne göra små gästspel hos flera av de stora modehusen det senaste året, men hos Luella i vår har hon fått ta huvudrollen. Härligt om ni frågar mig! Med tanke på alla dessa underbara små plagg, så får man väl börja spara slantarna redan nu inför vårens kommande godbitar.


These pictures make me so happy! I love that Luella is finding her influences in the little old lady with the blue curly hair, the pearl necklace and killer handbag. It seams like I have to start saving my money so I can buy all of the garments from Luella next spring (I wish!).


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Hittade precis din blogg och den är verkligen toppen. Har du något bra tips på en modevisning som man kan gå på i Sverige här framöver under 2008? Jag håller på med ett modeprojekt och behöver all hjälp jag kan få. Vore jättegulligt om du kunde maila mig och ge lite tips.

Tack på förhand// Emma

[email protected]

2008-10-09 @ 10:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0