Lycka!





Igår fick jag ett otroligt glädjande besked och idag är jag extra lycklig!



Som grädde på moset så hade
Sandra idag lyckats hitta den efterlängtade Dior reklamen på Youtube (som jag har letat!). Ni vet den med ballongerna över Paris av Sofia Coppola. Även jag bjuder på den idag och hoppas att ni andra blir precis lycka lyckliga som jag! (Emma, this is for you. Nu kan även du ta del av klippet!)



I've got some great news yesterday, so today I'm extra happy! Another thing that made me really happy is that the Dior ad by Sofia Coppola is now on Youtube. Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Emma-Pemma

You are best Snorpan!! <3 Tusen tack & stort

GRATTIS !! Hoppas det gäller det jag tror... ;)



Kramis Emma.

2008-12-05 @ 13:02:52
Postat av: Clara

ooh helt underbar reklam!

Postat av: Fanny

are you pregnant????? dad

2008-12-06 @ 20:57:50
URL: http://fannysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0