Helgen är över






Tjejerna har precis gått hem, jag har plockat undan efter vårt lilla afternoon tea party och min karl är ute och äter middag med grabbarna. Lägenheten är så där tyst och tom som det kan vara efter en lyckad tillställning. Själv är jag helt slut efter allt bakande och stökande, så det blir tidigt i säng för min del ikväll. Men först blir det lite bloggning och sen ska jag ladda Ipoden med ny musik. För imorgon blir det springa av med tanke på allt gott jag har vräkt i mig denna helg!


I'm totally exhausted after my afternoon tea party with my girls, so it will be an early night for me. But first some bloging and then I have to charge my Ipod with some new music, so that I'm prepared to burn some calories of my body that I been enjoying this weekend. ♥


Kommentarer
Postat av: Emma-pemma

... hihi... blev det några m kvar till oss jobb-bruttor??.... hihi....

2008-04-13 @ 20:51:37
Postat av: Amanda

Vilken häftig bild :)

Postat av: Sophie

Emma: Klart det blev det!:) När blir det fika?!;)

Amanda: Eller hur!



Mvh Sophie♥

www.sophisticatedsophie.se

2008-04-13 @ 22:36:20
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/
Postat av: lanah

haha , diggar den där bilden så fettigt mkt :)

2008-04-14 @ 18:34:52
URL: http://laanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0