Sessor på vift



Disney


Med detta inlägg skulle jag vilja skicka mina lyckoönskningar till två (eller rättare sagt tre, snart) väldigt speciella personer. Först så skulle jag vilja önska min lilla syster yster lycka till i Disneyland Paris och välkommen in i jobbcirkusen. Med tanke på dina briljanta språkkunskaper så vet jag att det kommer att gå strålande, jag är inte ett dugg orolig! Go and get them tiger och se till att fixa datorn nu så att du kan skapa en blogg och vi får följa dina äventyr i världen!

Fick ett sms av Stina igår där hon berättade att de nu var inskrivna på SöS för igångsättning. Så nu håller alla vi vänner tummarna på en positiv förlossning! Det kommer säkert att gå bra! Kan knapp vänta tills jag får träffa lillan! Lycka till vi tänker på er vännen!

I just wanted to say good luck to my little sister who's got her first job at Disneyland Paris and to my friend Stina who is delivering her first baby right now. My thoughts are with!


Kommentarer
Postat av: nadin

Ha en trevlig och mysig helg på landet!Tack för hjälpen:)

2007-10-05 @ 06:17:37
Postat av: Angel

Åh så kul att dom snart får henne. Ha en underbar dag och jättefin bild

Postat av: Frida & Fabulous

Åh så spännande!

2007-10-06 @ 10:50:49
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Michaela

OJ... vad var mer rätt av Disney än att sätta Scarlett som Cinderella?! Aldrig tänkt på det, men likheten är slående :)

2007-10-06 @ 15:25:22
Postat av: Yo Stockholm

Vilken underbar bild!!
Har du sett filmen "Ever After" med Drew Barrymore.. verkligen askungen story

2007-10-06 @ 16:10:30
URL: http://yostockholm.blogspot.com/
Postat av: ak

Jag vet bara inte varför, men jag blir så otrolgt inspererad av den här bilden!

2007-10-07 @ 06:10:37
URL: http://stormigt.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0