Tack & Förlåt



Först och främst så vill jag tacka alla er som har lagt till mig som er favoritBloggprotalen. Jätte tack till er, jag uppskattar det verkligen ska ni veta! Hoppas nu att jag har ert stöd i den fortsatta tävlingen, dvs. då hela svenska folket får gå in på Aftonbladet och tycka till. Så gillar ni min lilla modeblogg, gör er röst hörd! (Än så länge verkar inte röstningsfunktionen ha kommit upp på Aftonbladet.)

Med detta inlägg vill jag även passa på att säga förlåt till er alla som har lagt till mig som favorit och jag inte har hunnit göra det samma med era bloggar. Trodde nämligen att jag hade idag på mig att göra det, men som det ser ut nu så har Sigge och Co redan korat de som går vidare till den stora omröstningen. Förlåt tjejer, jag är ledsen att jag var så slarvig med datumen!

Thanks for all of your support in the competition of choosing Sweden's number one fashion blog! But it's not over yet!


Kommentarer
Postat av: MiaShopping

Grattis tjejen! Jag är också väldigt smickrad att jag blivit nominerad.

Postat av: Johanna

Grattis! Jag är också glad och tacksam för de nomineringar jag fått.

2007-03-21 @ 12:49:27
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: fashionholic

självklart är du en av mina favisar.. så jag har nu lagt till dig tjejen ;) ha det gott!

2007-03-21 @ 13:22:22
URL: http://fashionholic.blogg.se
Postat av: Kelly

Nej...tänkte ju oxå vara med...nåja :)

2007-03-21 @ 13:25:04
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0