Ner packade



Tidningar i packningen

I morgon bär det av för lite skön avkoppling till vårt hus i södra Frankrike. Väskorna står (nästan) packade och klara och jag har bunkrat med riktigt skön läsning. Kunde ju inte motstå att norpa åt mig det senaste numret av Harper's Bazaar som jag skrev om tidigare idag. Även en Vogue och danska Costume som alla talar så varmt om får följa med ner till sydligare bräddgrader. Men det är inte bara tidningar som är ned packade, även två böcker av den lätt smälta sorten i form av Shopaholic and sister och Shopaholic and baby, perfekt för läsning vid poolen och stranden!

To morrow I'm of to our house in the south of France for some relaxation and this is what I will be reading by the pool!


Kommentarer
Postat av: Alix

going to france?! have great hollidays! and hope the sun will be with you (it's very rainny here in paris)

Postat av: Sophie

Alix: Noooooo!!! I neeeeeed the sun!;)
Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2007-06-26 @ 21:32:47
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Sofi

Danska Costume är jättebra! Köpte med mig den hem från Köpenhamn ;)

2007-06-27 @ 12:16:20
Postat av: Camilla

De shopaholic bøkene er så bra. Lest nesten alle:-) kos deg i Frankrike.

2007-06-27 @ 13:05:49
URL: http://campet.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0