Schedule of the day



Blod, svett och tårar
Gårdagen var minst sagt händelserik! Och jag räknar kallt med att denna kommer att ligga i samma tempo. Det ringde precis en journalist från den nystartade teknik tidningen ”Din Teknik”, som försökte att få en intervju med mig denna vecka angående mina blingade mobiler, men som denna vecka ser ut nu så fick vi ta den intervjun på måndag istället, så nu är det bara att hålla tummarna på att det funkar med hans fotograf. Men annars så kan vi ju alltid använda oss av min nya mobil, Nokia N73! Måste säga att jag är glatt överraskad över denna mobils kapacitet. Och för er som inte vet det så kommer jag att fota under hela modeveckan med just denna mobil och blogga om det både här och på Aftonbladet.

Dagens schema ser ut om följande, kommer att bevaka Hope, Dagmar och Pour’s visningar och får se om jag hinner trycka in +46 också som startar idag. Och ni som inte fått några inbjudningar behöver ju inte misströsta utan ni behöver bara spana in min blogg här eller titta in på min Aftonbladets modeblogg senare i kväll för uppdaterade bilder på alla visningarna! Så håll ut!

The schedule of the day is to cover Hope, Dagmar and Pour’s fashion shows at Stockholm Fashion Week with my new Nokia N73 mobile phone. Check out my blog later to night for pictures from all the shows!

Kommentarer
Postat av: Sofia Style

och det ser jag fram emot! (att bli uppdaterad givetvis)

Postat av: Caroline

Haha, tack för tipset! :D

2007-02-13 @ 10:58:44
URL: http://calline.blogg.se
Postat av: Sophie

SS: Det är bara att titta in senare i kväll då!:)
Caroline: Varsågod!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2007-02-13 @ 12:55:51
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: p-girl

N73an är ju gammal, vad är grejen? Ok, hyfsat bra bilder men har du hört ljudet? Var det någon som sa "burk"? Nokia kan bättre än så!

2007-02-14 @ 04:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0