12:e dec



Mert and Marcus


Kvällen blev inte riktigt som jag hade planerat. Mötte upp min karl som var på stan och letade julklappar, vilket ledde till en drink på Sturehof och sedan middag på Annakhan. Så bättre sent än aldrig, här kommer lucka nummer tolv!

Jag vet inte hur många Gram denna julklapp kan tänkas väga, men två saker vet jag och det är att den håller dig eller din karl garanterat både var och snygg i vinter! (Klicka på bilden och se vad dagens lucka tipsar om.)

I don't know the weight of this Christmas gift is, but I do know that it will defiantly keep you our your man warm this winter. (Click on the picture to find out what I'm talking about.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bild!

Postat av: Linnea

Älskar den där bilden!

2007-12-15 @ 10:18:36
URL: http://neafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0