10:e dec



10:e dec


Själv har jag i år riktigt svårt att hitta den där rätta julkänslan. Vet inte om det har att göra med vädret eller om det är så att jag inte riktigt hinner med att känna efter. Hade ju hoppats på att det här med att knåpa ihop en adventskalender skulle bidra med sitt, men icke sa Nicke! Men jag har inte gett upp hoppet om att den rätta julkänslan ska infinna sig, så med hjälp av dagens lucka (kicka på bilden) och lite annat smått och gott (i år blir det köpedeg för min del), så hoppas jag att dofterna av jul ska få mig på rätt spår!

Maybe this (click on the picture) can get me in the right Christmas mood.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har börjat hitta den! =)

Postat av: Hotmh

NICE AND WONDERFUL SITE

2008-01-10 @ 22:12:50
URL: http://www.hotmh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0