Seven jeans



 Köpte i går den där super söta Junk Food t-shirten i rosa med Care Bears på som jag pratade om förut. Så nu sitter jag här och väntar på att den ska komma! Jag vill att den ska komma NU! Väntan är nog det som är det sämsta med att handla över nätet....men det kan det vara värt! Tänkte att jag ska blinga den här t-shirten med rosa Swarovskikristaller där det är text, så att den matchar mina mobiler ;-)

Jag är lite sugen på att köpa ett par Seven jeans med rosa Swarovskikristaller på bakfickorna. Ja, jag vet, jag är lite sen. Men jag tycker de skulle va lite sött att piffa till min garderob med ett par rosa blingade jeans! + att de skulle va lite fina till min nya t-shirt. ♥


Kommentarer
Postat av: by joanna herself.

oh! har en babyblå "my little pony" t-shirt som jag köpte i london som jag älskar, ibland får man vara barn på nytt (: det är snyggt till mina slitna jeans. ad gick din tröja på?

Postat av: A-K

Hej! Har varit lite seg nu på morgonen, men ska ge mig ut snart... Jag gillar deckarböcker och verklighetsbaserade. Sist läste jag Saknad och Skuld samt Svek av Karin..hmm... kommer ej ihåg hennes efternamn men om du känner till dom böckerna så gärna något sådant... Ja! Det ska bli skönt å slippa vädret här hemma :) Mvh A-K

2006-01-12 @ 11:22:31
URL: http://mittisthlm.blogg.se
Postat av: nadja

ååååå vad jag känner igen mig i skonostalgin... blev själv tvungen att rensa ordentligt när mina föräldrar flyttade från hus till lägenhet förra vintern, sparade dock en liten kartong med "fynd" om det skulle dyka upp nån maskerad :-) älskar förresten junk food t-shirts! har inte beställt nån ännu, hur e storlekarna? ...slut på det roliga, tillbaka till jobbsökandet... klädnoja inför morgondagens arbetsintervju :-)

2006-01-12 @ 13:56:34
Postat av: Sophie själv

Hej Nadja!

Junk Food t-shirtarna är vist små i storleken, så man bör välja en stl större än vad man brukar ha. Men jag brukar alltid kolla med butiken eller säljaren, för säkerhets skull, hur stl är. Du spana in min blogg lite då och då, så kan jag tala om hur de är i stl när jag får min kära t-shirt!

Lycka till med jobbsökandet! Vad är det för jobb som du söker?

Mvh Sophie♥

2006-01-12 @ 16:39:08
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Lina

ahh. den var sjukt söt. hur gullig som helst. vilken sida beställer man dom ifrån??

2006-01-12 @ 16:58:23
URL: http://Tyckaom.blogg.se
Postat av: A-K

Vad bra! Då har jag säkert gjort ett bra köp!
Hasta la vista! Ha ha ;)

2006-01-12 @ 16:58:30
URL: http://mittisthlm.blogg.se
Postat av: Anonym

T-shirten var jättefin :)

2006-01-17 @ 16:54:37
Postat av: Anonym

T-shirten var jättefin :)

2006-01-17 @ 16:54:51
URL: http://alex2.blogg.se
Postat av: Susanne

Hej Sophie. Du som har koll på mode och butiker och sånt där, jag tänkte höra var man kan inhandla seven jeans?

/Susanne

2007-05-14 @ 15:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0