Kicki presenterar Elle galan





Passade på att fråga om det var hon som kanske skulle presentera i Elle galan i år, med tanke på att hon redan jobbar för Kanal 5. Men Sofi berättade att det är Kicki Berg som har fått den stora äran i år. Sofi berättade också att hon skulle iväg till New York i samma veva som Elle galan, men skulle lagom hinna hem för att gå på galan som gäst. Ska nog kolla lite shoppingtips med Sofi innan jag sticker till New York i vår. För då ska det shoppas (till min kära pojkväns stora förfäran)! ♥


Kommentarer
Postat av: eliza

Tack så mycket för ditt svar=)
Behöver lite "vägledning" och inspiration om vad andra kan tänkas tycka (och inte bara ens föräldrar som hela tiden trycker på att jag helst ska bli läkare redan imorgon om det vore möjligt;) ). Det du skriver har du faktiskt rätt i, tack för din synpunkt=) Behövde det!

Postat av: Amanda

Kul att Kicki leder galan! Jag som hört rykten om att nya Top Model-programledaren Malin Persson skulle leda Elle-galan, antar att det var fel!
/Amanda

2006-01-17 @ 16:56:57
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: eliza

Tackar, okej, ja, känner igen mig i din systers sits isåfall, har alltid lyssnat på mina föräldrars råd, men på sistone har jag börjat frigöra mig och göra mer som jag vill, och insett att jag trivs otroligt bra med det. Och jag har alltid drömt om att en dag bli barnläkare, kommit på den drömmen själv, men har insett att jag ju faktiskt vill hinna med att leva lite också, och som sagt ha kul!=)
Känns skönt att ha dig till hands isåfall, om jag har lite frågor=)

2006-01-17 @ 17:05:44
URL: http://eliza.blogg.se
Postat av: Lina

åhhh... men Kicki är bra.. tycker hon är skit cool! passar på Elle galan!

2006-01-17 @ 18:06:15
URL: http://Tyckaom.blogg.se
Postat av: Sofia

Har sett att många frågat, men inte hittat något svar. Förstår att det är svårt att ge ett exakt svar men jag vill bara få ett litet hum.

Säg att jag har en liten sån där "dubbelvikt" telefon och vill ha den täckt med stenar i en färg. Hur mycket ungefär skulle du säga?

2006-01-17 @ 19:06:01
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: Sofie

OMG! är du sophisticatedsophie, som designar mobilskalen med saworski(stavas?) kristaller!? Coolt i så fall!

Beundrar dig lite måste jag säga, och om du känner för dt så är dt min födelsedag imorgon.. Ett saworskiskal vore inte helt fel ;) jag har en Nokia 6111.

2006-01-24 @ 15:42:55
Postat av: Sophie

Japp, Sophisticated Sophie (www.sophisticatedsophie.se), that´s me! Kul att du gillar det jag gör! :)

Om du vill ha kontakt med mig så hittar du min mailadr via min hemsida!

Mvh Sophie♥

2006-01-24 @ 16:06:36
URL: http://sophiesfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0