Beach 2006.....



Ja ha så var det 2006.... Har inte utalat något nyårslöfte, men jag vet och känner att nu är det dax att börja röra på sig ordentligt, inte bara tro att det funkar att powerwalka lite på Djurgården lite då och då....

Fick ett års träningskort i + en Ipod (ni vet den där värstingen med färgskärm och allt! E mycket nöjd!) i julklapp så nu finns det inga ursäkter längre! Tänkte blinga min ny Ipod för att piffa till den lite extra!
Vad tror ni om det här mönstret och färgerna? (Jag finns på www.sophisticatedsophie.se om det är någon annan som vill piffa till sin Ipod eller varför inte sin mobil?)

 Men när inte glitter och glamour räcker för att hålla modet uppe längre så får man väl spana in Hollywood eliten för att veta hur man ska klä sig inför Beach 2006. Själv har jag alltid varit en sucker för trekantsbikinis. Så i år blir det att införskaffa en riktigt stor och läcker hatt att gömma sig under för solens starka strålar. För vem vill se ut som ett russin vi 40?! ♥

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!

Tack för dina snälla ord om min förlossningsberättelse!! Tänkte på det du skrev om att vara ärlig om sin förlossning, och jag känner att det finns inget att hyckla om eller att försöka försköna m.m:) Samtidigt så ska man ju passa sig för att "skrämma" upp andra och sprida skrämselpropaganda:) Det här blev på bgt sätt ett mellanting:)
Men jag håller med dig, barn är ju helkl klart ngt av livets under och verkligen ngt att fascineras av!!

Något annat att fascineras av är mode och skönhet och kändisar:) Därför tyckte jag att din blogg var underhållande och den hamnar nu bland mina favoriter:) Nu när blöjbyten och vaknätter väntar mig så kan jag behöva lite glamour att fly undan till:)

Tack igen, dina fina snälla ord värmde!
Ha en bra dag,
Petra

Postat av: Bambi

Bling bling Lyckost som fick ipod snyggt med blingat Hoppas bara att kristallerna håller :)

2006-01-03 @ 11:50:00
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0