Hår och frisyrer





Kommentarer
Postat av: nadja

det verkar gälla skorpioner också... trots att jag för ett par år sen hittade en superbra frisör så måste jag börja gå dit lite oftare... hihi. i a f. hon heter Carmen och jobbar på Hair&Face på Regeringsgatan och ser ut som en yngre Salma Hayek. hur bra som helst och förstår alltid precis vad man menar med "eemm asså jag vill ha ljusa slingor som bara ser så där solblekta ut... naturligt fast inte föör mesigt". tjingeling!

2006-02-02 @ 17:56:36
Postat av: Sophie

Nadja du förstår mig precis! Det är den där naturliga semesterlooken jag vill åt, sol och slat blekta slingor. Härligt! :)

Mvh Sophie♥

Postat av: frida

Jag går oxå allt för sällan till frisören, men när jag väl går så går jag till Hårgänget. Dom är superduktiga! Verkligen proffsiga! Den enda nackdelen med dom är att dom ibland har jätteuppbokat, så man måste boka god tid innan. Dom finns inne i c/o sthlm på götgatan och även på bondegatan. Dax för mig att boka en ny tid snart ;)

2006-02-02 @ 19:18:27
URL: http://fridaemelie.blogg.se
Postat av: Emmaria

Giseles hår är ju underbart, men säkerligen fullt av löshår och fixat i timmar. (Försöker jag inbilla mig..) Reeses frisyr är riktigt snygg och uppnåelig. Jag har haft Jessica Simpsons kortare frisyr som önskemål då jag klippt mig det senaste. Men nu är jag trött på kort hår, det ska bli långt igen! Behöver verkligen klippa topparna, mitt hår tappar så lätt formen då topparna inte är snygga. Mitt hår slits inte direkt, men det behöver det där lyftet som en toppning ger.
Lycka till med frisyrfixandet! Jag bor i Gbg så tyvärr kan jag inte ge några frisör tips..

2006-02-03 @ 10:04:40
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Elica

ja du, som vädur säger jag bara; SÅ SANT!
behöver klippa mig NU, men jag har alltid ångest. hur ska det se ut sen? ska ja skaffa lugg? blir mitt hår bara större än vad det redan är? önskar att ja hade en egen hår-stylist.

2006-02-05 @ 17:53:55
URL: http://elica.blogg.se
Postat av: Hanna

reese är urgullig! söt i diadem! ;)

2006-02-06 @ 07:59:52
URL: http://lilyrose.webblogg.se
Postat av: Sophia

Måste hålla med om att Gisele Bündchen har drömhåret!

Oh, brukar också klippa mig där Frida och även hos björn Axén, det är dom bästa salongerna i sthlm enligt mig.

2006-02-06 @ 09:58:36
URL: http://sophiak.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni måste helt enkelt testa eva, matthias, fredrik eller fiorella på sachajuan, oxtorgsgatan.4, tel 6621330... där kan man tala om proffs. otroligt duktiga på både klipp, färg och styling... känner mig som en filmstjärna när jag varit där. kan vara svårt att få tid, men den som väntar på nåt gott... kramar fia

2006-05-05 @ 19:22:13
Postat av: natasha

Tuleklippet i sundbyberg finns dom hetaste frisörer som ser till att du får SEXYHAIR GRRRRRRR....;)

2006-09-02 @ 16:43:16
URL: http://app.blogg
Postat av: fröken missnöjd!

Hej alla!!
Ett ställe som ni verkligen INTE ska prova är Mirres på fridhemsplan.Jag fick tillbringa sammanlagt 7 timmar där medans dom drog och slet och var helt enkelt helt värdelösa!!!!Fi fasen vilket slöseri på pengar säger jag bara..dom har ingen koll alls på vad dom gör!!!!

2006-11-22 @ 15:09:22
Postat av: Maria

Jag kan tipsa om en väldigt duktig proffsig frisör i Sthlm , hans namn är Francisco Ballesteros han jobbade förut på salong Stråt men han har slutat där , vet tyvärr inte var han jobbar nu men ring stråt 08- 678 11 24 så kanske dom kan hjälpa till. Vet att det kan vara svårt att få tid men väntan är värt det. Jag kan verkligen rekommendera honom! Duktig m fg & klippning och är en jättetrevlig person!!

2007-02-05 @ 09:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0