I mina drömmar





Detta inlägg är det nu mer än två år sedan som jag skrev. Men tyvärr, eller på gott och ont kanske man ska säga, så verkar min inställing till mode vs inredning hålla i sig. (Kanske har med åldern och min livssituation att göra?) Visserligen uppskattar jag verkligen vackra kläder och fina skor fortfarande (älskar att ha dem hängade i min garderob). Men i mina drömmar surrar inte längre den där häftiga it-väskan eller de trendigaste skorna. Nä, i stället fantiserar jag om Flos-lampor, gräsgröna Branca-soffor, Olle Baertling konst och marmorbord. Här ovan ser ni några hem som jag gärna skulle kunna flytta direkt in utan att ändra på något! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt att du har börjat blogga lite igen! Jag är en gammal gammal läsare, som kikar in här med jämna mellanrum, mest av nostalgiska skäl - men vad glad jag blev av att se lite nya inlägg! :)

2013-05-22 @ 12:40:23
Postat av: Jessica

Hej! Vet du var stolarna i bild fyra kommer ifrån?

2013-05-22 @ 19:53:59
Postat av: Christin

Saknar din blogg! Trevlig helg på dig!

Postat av: Maria ellander

Hej! Första gången jag tittar in på din blogg. Jag flyttar gärna in också! Vilket hem!

2014-07-01 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0