Trina Trunk's home



Trina Trunks home - photography by bonnie tsang for matchbook magazine Trina Trunks home - photography by bonnie tsang for matchbook magazine Trina Trunks home - photography by bonnie tsang for matchbook magazine Trina Trunks home - photography by bonnie tsang for matchbook magazine Trina Trunks home - photography by bonnie tsang for matchbook magazine Trina Trunks home - photography by bonnie tsang for matchbook magazine
Bilder: Bonnie Tsang för Matchbook Magazine via Because It's Awesome



Att jag gillar färg när det kommer till inredning har ni nog förstått. Här är ett annat hem som jag verkligen gillar. Massor av färg och med den där rätta sköna amerikanska 70-tals glamour känslan. Me like! ♥

Kommentarer
Postat av: HOTFASHION

Fint!:)



Men sen kan jag ju passa på o säga att jag har precis startat upp en galet kunglig inspirationsblogg och vill gärna att den ska nå ut till flera. Om du gillar den får du gärna ta några bilder och länka! PUSS:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0