Flygande fort




Bild: Amy Borell




Som sagt, det går fort nu
. Lite för fort, kanske... Igår åkte jag, Donnan och maken ut till Grisslehamn för att gratta Donnans farfar på födelsedagen. Donnan tycker alltid det är lika roligt med nytt folk och nya miljöer, dvs inte mamma och pappa eller hemmets fyra väggar. Farmor och farfar har ett stort hus vid havet och en härlig hund att mysa med, så Donnan hade fullt upp. Fullt upp att upptäcka allt spännande, bla en rätt brant trappa till övervåningen. Extra spännande med tanke på att Donnan aldrig har klättrat i en trappa förut. (Vi har varken trappor här hemma eller på landet.) Jag vet att jag har en aktiv liten tjej, men att hon skulle vara så smidig så att hon hux flux, för egen maskin klättrar upp för trappan. Det visste jag inte. Hon har ju aldrig sett en trappa förut. Hur visste hon hur man skulle göra? Inte nog med att hon klättrar i trappor, nu kan hon även vissla. Det är läskigt hur fort det går! Hallå, vart ska det här sluta? ♥



Uppdatering: 13-03-2012

Idag på barnrytmiken hoppade Donnan jämfota i takt med musiken. Hon som inte ens kunde gå för ett par veckor sedan! ♥

Kommentarer
Postat av: Annelie

och allt det roliga har jag att se fram emot :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0