Facetasm - Dunhalsduk





 
 
I höst "behöver" jag en dunhalsduk från det japanska märket Facetasm. Men än så länge har jag inte hittat någon webbshop där jag kan beställa dem från, dvs där jag förstår vad det står på sidan. De där japanerna verkar tyvärr inte så intresseradde att skicka utanför Japan. Men skamm den som ger sig, imorgon tänker jag kontakta Facetasm direk och se om de kan hjälpa mig. För ååå vad jag skulle behöva en dunhalsduk om min hals i vinter! I rutigt, eller varför inte i leopard?:) ♥

Kommentarer
Postat av: lilla.u

Grymma!!!!
Säg till när du vet ; är sugen!

Svar: Absolut! Nu börjar det närma sig min minisemester, men ses gärna efter den:)
Kram
Sophie´s Fashion

Postat av: amourette

amazing. need one.

2012-07-30 @ 17:08:13
URL: http://amourette-amourette.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0