Ruggigt fabulous







Imorse vaknade jag till snöblandat regn, stora och tunga flingor. Sen sken solen och jag och donnan passade på att ta en promenad och norpa lite tallris från de stora tallar de har fällt här i närheten. Lagom till att vi kom hem började det regna och det gör det fortfarande. Så jag känner mig minst sagt ruggig. Hade egentligen förberett en rosaglittrig
FF-outfit, men den kändes inte rätt idag. Så det fick bli stickat, senapsgult, marinblått med mockadetaljer. Det finns ju inga dåliga väder, bara dåliga kläder. Eller hur?;)

Tröja: Carven, kappa: 3.1 Phillip Lim, kjol: The Row, stövletter: Bottega Veneta och väska: Pierre Hardy. Allt hittar ni som vanligt här. ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilka läckra skor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0