Andra advent




Mitt skrivbord just nu. Kreativ röra om ni frågar mig. Stökigt om ni frågar min man.



Egentligen skulle jag och donnan just nu vara på julpyssel hemma hos en tjejkompis. Men då donnan (och även jag) dras med en envis förkylning, så beslöt vi oss för att stanna hemma och kurera oss (och inte smitta ner alla andra). Men bara för att man är lite krasslig, så betyder det inte att man är mindre sugen på att pyssla och just nu är det korsstygn som gäller för min del. Håller på och knopar fram ett egendesignat i Photoshop. Får ju passa på medan donnan sover. Sen tänkte jag lämna mitt röriga skrivbord och bege mig till köket för röra ihop lite hallontryffel för den rätta julkänslan, så här på den andra advent. Hoppas ni alla där ute i stugorna har en lika mysig andra advent som vi! ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka härligt grafiska mönster! :)

Postat av: Fanny

Fint! Blir det en kudde?

2011-12-05 @ 09:42:23
URL: http://www.franklymydear.se
Postat av: A L K

Det blir ju helt fantastiskt kreativa du! Jag vill också knåpa ihop en svartvit kudde, det här gav inspiration!

"Gamla" Linda K

2012-01-07 @ 03:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0