Vogue October colours




Patrick Demarchelier for Vogue UK Oct 2010.


Kom igen Vogue, bättre kan ni! Jag både gillar och ogillar Vogue UK’s kommande oktobernummer. Det jag gillar och dras till är rätt och slätt färgerna. Men det jag inte gillar är kanske oxå just färgerna. (Ja, förutom att jag är rätt less på alla dessa kändismodeller. Nä, tackar vet jag på den gamla goda tiden med supermodeller som Emma, Linda och Naomi. Btw, what’s up med fröken Coles spretiga 60-talshårtoffsar vid öronen?) Visserligen tycker jag att vi är allt för fega när det kommer till färg på höst och vinterhalvåret. Men pasteller och blommor (plast/tyg!) tillhör ju våren. Eller vad säger ni tjejer?

Come on Vogue you can do better! I like the colours at the same time that I really dislike them at this October Vogue UK cover. Pastels and flowers (plastic/fabric!) are for the spring time and not for the autumn. Btw aren’t we a bit feed up with all the celebrity models?


Kommentarer
Postat av: Fanny

Känns väldigt påskigt...

Postat av: cc

håller med dig, det här se inte ut som ett oktobernummer. känns väldigt påsk. inte snyggt!

2010-09-08 @ 10:03:16
URL: http://fashionising.blogg.se/
Postat av: Vicki E.

färgerna är ju fel för årstiden men kan tänka att de försöker knyta an till 60:talet...the return av the 60s glamour är ju en feature

2010-09-08 @ 16:45:14
URL: http://www.pinkfrostingcupcake.blogspot.com
Postat av: Stina

Jag håller med om att det var lite fel säsong, men oj vad jag gillade omslaget. Köp mig, köp mig skriker det åt mig! Är dessutom lite kär i cheryl efter att jag sett intervju med henne på skavlan. Hur härlig dialekt som helst.

2010-09-08 @ 20:37:37
URL: http://girle.blogg.se/
Postat av: Annelie

tankte pa Vogue och deras modeller for ett tag sen och jag saknar dem riktiga modellerna, ar ocksa sa himla trott pa kandisarna!!

2010-09-09 @ 09:48:00
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0